fbpx

Britse student allergisch voor zuivel overlijdt na een slok piña colada

GFC NIEUWSREDACTIE- Een Britse student is overleden nadat hij een slok nam van een piña colada.

De 18-jarige student zat in een bar aan de Costa del Sol, Spanje.

Zelf had hij de cocktail niet besteld, maar een van zijn vrienden wel. Die bood hem een slokje aan, maar wist niet dat de student zwaar allergisch is voor zuivel.

BEKIJK OOK
Ruim US$ 6 miljoen aan hulpgoederen geplunderd door Haïtianen

Al snel begon de student te zweten en hyperventileren, waarop hij zich realiseerde wat er aan de hand was. Hij ging snel terug naar zijn appartement voor een antihistamine, maar het was te laat.

De tiener kwam in een anafylactische shock terecht en overleed.