fbpx

Moeder ontroostbaar: 1-jarige jongen verslikt zich in babymelk en overlijdt

GFC NIEUWSREDACTIE- Een 1 jaar en 5 maanden oude jongen stierf woensdagmiddag nadat hij zich verstikte in melk.

Het jongetje in de Zuid Braziliaanse stad Campo Grande zou zich hebben verslikt tijdens het drinken uit zijn papfles.

Hij werd door zijn moeder en een buurvrouw naar een gezondheidskliniek 2 minuten van huis gebracht, maar hij kon niet worden gereanimeerd.

De moeder vertelde de politie dat het kind op bed melk uit een fles aan het drinken was en daarna in slaap viel.

BEKIJK OOK  Ysis (3) tijdens buitenspelen met vriendinnetjes pijnlijk verpletterd door muur en sterft

Ongeveer dertig minuten later waarschuwden haar twee dochters van 2 en 11 jaar oud dat de baby paars was geworden.

De moeder was ontroostbaar en ook de politieagenten die het voorval registreerden waren erg geschrokken, schrijft Globo.

Foto ter illustratie.