Vrouw laat telefoon in bad vallen tijdens het opladen en sterft

GFC NIEUWS- Een Russische vrouw is overleden nadat ze werd geëlektrocuteerd nadat ze haar iPhone, die aan het opladen was, in bad liet vallen.

Olesya Semenova, 24, werd dood aangetroffen door haar huisgenoot in hun flat in Arkhangelsk, Rusland.

“Ik schreeuwde, schudde haar, maar ze was bleek, ademde niet en vertoonde geen tekenen van leven”, vertelde haar huisgenote, Daria. “Ik was echt bang. Toen ik haar aanraakte, kreeg ik een elektrische schok,” voegde ze eraan toe.

Olesya stierf naar verluidt door elektrocutie toen de telefoon in het water viel, terwijl hij aan de oplader was aangesloten, schrijft Nzherald.

De Russische autoriteiten hebben na haar dood een waarschuwing doen uitgaan en mensen gevraagd geen elektronische apparaten te gebruiken, terwijl ze in bad zijn.

Foto ter illustratie: unsplash/Andreas Haslinger

Overige berichten