Tiener dood nadat telefoon aan oplader ontplofte terwijl ze naar muziek luisterde in bed

GFC NIEUWS- Een 14-jarige tiener is gestorven nadat de telefoon op haar kussen die aan de oplader was ontplofte, terwijl ze sliep.

Alua Abzalbek ging naar bed, terwijl ze naar muziek luisterde in haar dorpswoning in Bastobe, Kazakhstan.

De volgende ochtend werd ze dood aangetroffen in bed met de ontplofte telefoon naast haar hoofd.

Het toestel was nog aan de oplader.

Er wordt verondersteld dat ze ernstig hoofdletsel opliep en stierf ter plaatse tijdens de ontploffing.

Forensische experts bevestigen dat de telefoon in de ochtend explodeerde na oververhitting van de batterij tijdens het opladen en was dat de doodsoorzaak.

Bekijk ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> Afslanksysteem Constantin werkt het beste volgens Amerikaans wetenschappelijk onderzoek

Meer nieuws