Radeloze moeder ontdekt dat zoon dood was toen ze gruwelijke WhatsApp-foto zag

GFC NIEUWS-Een radeloze moeder ontdekte dat haar 10-jarig zoontje was gedood door een massieve elektrische shock toen ze een gruwelijke foto zag van zijn lichaam in een groepsapp van de buurt.

Leerling Artur was gelijk dood nadat hij in contact kwam met een hoogspanningskabel van 13.000 volt.

De jongen was aan het spelen in Novosibirsk, een stad in het zuiden van Rusland. Het gezin was pas vijf dagen ervoor verhuisd naar de buurt.

Aangenomen werd dat de zichtbare kabel behoorde tot enorm veel puin dat was achtergelaten door arbeiders.

Het gebied waar het incident zich voltrok, wordt veelal door kinderen gebruikt om naar de bushalte te lopen.

De moeder van de overleden jongen had zich enkele dagen voor het incident aangesloten bij de WhatsApp-groep.

Ze vertelt: “Niemand heeft mij iets gezegd. Ik zag wat mijn zoon was overkomen in de chat. We zijn vijf dagen terug verhuisd naar deze buurt en hij wist niets over het gebied. Hij raakte bevriend met een jongen en ze speelden samen in de omgeving.”

De politie is een onderzoek gestart.

De hoogspanningskabel is gewoon achtergelaten onder het puin en vormde heel veel gevaar voor de buurt. Verantwoordelijken riskeren een gevangenisstraf van 10 jaar.

De plaatselijke gemeenschap heeft geld ingezameld om de jongen te begraven.

Naar meer berichten...

Naar meer berichten...