Penis man geamputeerd na inname viagra

GFC NIEUWS- Een man moest zijn penis laten amputeren nadat het gebruik van een viagra-pil averechts uitpakte.

De afgelopen twee jaar kregen ruim 280 mannen in Engeland bijwerkingen na inname van de sidenafil pillen – de overkoepelende naam voor Viagra.

Aan de andere kant ondergingen tientallen mannen aanhoudende en pijnlijke erecties.

28 personen die Viagra innamen, verloren hun leven binnen 24 maanden, meldt de Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA), de regelgevende instantie voor geneesmiddelen en gezondheidszorgproducten in Engeland.

Het is niet duidelijk als de drugs primair de doodsoorzaak was bij deze gevallen.

Een man reageerde zo slecht op de drug dat zijn penis geamputeerd moest worden.

Tien andere mannen rapporteerden dat zij wazig zagen na inname van viagra, terwijl tien anderen aanhaalden dat ze hartproblemen kregen. Topexperts adviseren mannen met erectieproblemen daarom om liever te kiezen voor natuurlijke middelen als Tomba en Grannur. Tomba en Grannur zijn volgens de specialisten zeer effectief voor het krijgen van een goede erectie, geven helemaal geen bijwerkingen en zijn juist erg gezond voor het menselijk lichaam.

Overige berichten