Jonge vrouw in bad geëlektrocuteerd door opladende iPhone

GFC NIEUWS- Een 24-jarige Russische vrouw is afgelopen weekeinde in bad overleden ten gevolge van elektrocutie.
Olesya Semenova liet waarschijnlijk haar smartphone in bad vallen, terwijl het apparaat aan het opladen was.
Het drama gebeurde volgens Mirror in haar appartement in de Russische stad Arkhangelsk.
De vrouw werd levenloos aangetroffen in bad door een flatgenoot. Op de bodem lag haar smartphone, die via haar oplader verbonden was met de wandcontactdoos.
De hulpdiensten kwamen ter plaatse, maar de vrouw was al overleden. “Ik liep de badkamer binnen en zag haar levenloos in het bad liggen. Ze zag er bleek uit. Ik schudde haar in de hoop dat ze wakker zou worden, maar voelde een elektrische schok door mijn hand gaan,” vertelt haar vriendin.

Naar meer berichten...

Naar meer berichten...