fbpx




E-sigaret ontploft als bom in broekzak man

GFC NIEUWS- Een man in Londen, Engeland, schrok zit rot toen een elektronische sigaret ontplofte in zijn broekzak.

Contractor Richard Bingham liep derdegraadsbrandwonden op aan zijn benen en blaren aan zijn handen toen hij probeerde om het apparaatje te verwijderen.

Gelukkig was hij op dat moment voor werkzaamheden in een ziekenhuis en konden de artsen heel snel handelen.

Volgens de artsen was de batterij van de e-sigaret in contact gekomen met sleutels in zijn broekzak en heeft dat gezorgd voor een ontploffing.

“Het leek alsof er een bom ontplofte in mijn broekzak”, vertelt Richard. “Mijn broek vloog in brand en ik probeerde om het apparaatje eruit te halen. Het personeel gooide water op me. Anderen probeerden mijn schoenen uit te trekken, zodat ze de broek konden verwijderen. Ik heb nog nooit zoveel pijn ervaren,” zegt hij.

Richard deelt zijn verhaal om andere vapers te waarschuwen.

Meer nieuws

Wegomlegging in verband met 25 november

GFC NIEUWS- In het kader van de herdenking van 45 jaar Staatkundige Onafhankelijkheid, waarbij door de gewapende machten een parade en defilé zal worden gehouden,…

Dorpelingen keuren kaart Wit Santi goed

GFC NIEUWS- Bewoners van Wit Santi in Para hebben afgelopen zaterdag de kaart van het woon- en leefgebied van Wit Santi goedgekeurd tijdens een dorpsvergadering.

Gouddelver vermoedelijk verdronken

GFC NIEUWS- Het levenloos lichaam van de 22-jarige gouddelver Marvin Klassie is op 22 november door andere gouddelvers in een kreek in het dorp Waki…

PAHO doneert aan Volksgezondheid

GFC NIEUWS- De Pan American Health Organization (PAHO)/World Health Organization (WHO) heeft persoonlijke beschermingsmiddelen gedoneerd aan het ministerie van Volksgezondheid.

6 nieuwe coronabesmettingen

GFC NIEUWS- Het afgelopen etmaal zijn 6 personen positief getest op Covid-19 en 2 genezen. Het aantal actieve gevallen is 22.