fbpx




Facebook Pagelike Widget

Artsen vreesden explosie in maag student na het slikken van een lachgasbusje

GFC NIEUWS- Artsen vreesden dat een student die een lachgasbusje had geslikt zou sterven op de operatietafel als de metalen zuigtablet in zijn buik zou losbarstten.

De student uit Londen was het gesprek van de dag toen hij tijdens een weddenschap de zilverkleurige fles slikte, totdat een vriend aanhaalde dat zijn gezondheid waarschijnlijk in gevaar was.

De 22-jarige meldde zich aan bij de Spoedeisende Hulp waar artsen zich afvroegen wat er kon gebeuren als het busje in zijn maag zou ontploffen.

Het lukte ze uiteindelijk om het sterk gecorrodeerde busje succesvol te verwijderen uit een plas zuur, zonder een dodelijke ontploffing te triggeren in zijn maag.

Meer nieuws

Surinaamse kunst in de VS

GFC NIEUWS- Van 7 Surinaamse kunstenaars, verbonden aan Readytex Art Gallery, is werk opgenomen in een groepsexpositie in de VS: Cultural Encounters: Art of Asian…

Adhin wordt vandaag gehoord door hoorcommissie DNA

GFC NIEUWS- Parlementariër Ashwin Adhin wordt vandaag door een ingesteld hoorcommissie van De Nationale Assemblee (DNA) gehoord over zijn betrokkenheid bij vernietiging van media-apparatuur van…

Amoksi: Uitspraken Bouterse vrij ernstig

GFC NIEUWS- De uitspraken gedaan door ex-legerleider tevens ex-president Desi Bouterse tijdens een NDP-meeting in Ocer om de macht over te nemen middels wapens zijn…